Przelew 14 dni dla jednostek edukacyjnych.
- Monitory interaktywne
- Laptopy i komputery
- Podłogi i projektory
- Programy EDU
-
Meble
-
Meble szkolne
- Krzesła szkolne
- Ławki szkolne
- Biurka szkolne
- Krzesła ergonomiczne certyfikat BHP
- Blaty / Siedziska / Oparcia
- Szafy i regały szkolne
- Ławki szatniowo korytarzowe
- Stojaki na mapy i rzutniki
- Regały na plecaki / szafki na podręczniki
- Zestawy szafek szkolnych
- MEBLE FALA - przełam schemat
- Metalowe szafki korytarzowe
-
Meble przedszkolne
- Krzesła przedszkolne
- Stoliki przedszkolne
- Szafy i regały przedszkolne
- Szatnie przedszkolne
- Biurka przedszkolne
- Zestawy mebli PRIMO
- Zestawy mebli do zabawy
- Regały i szafy na pościel / leżaki
- Regały na plecaki / szafki skrytkowe
- Szafki przedszkolne
- Mobilne szafki z pojemnikami - NOWOŚĆ
- Komody przedszkolne
- Meble gabinetowe / sekretariat
- Meble SPE
- Meble do biblioteki
- Meble konferencyjne
- Tablice szkolne
-
Meble szkolne
-
Pracownie
- Elementy wyposażenia pracowni
-
EKO / Zielona pracownia
- Pracownie przedmiotowe - gotowe rozwiązania
- Monitory interaktywne do pracowni przedmiotowej
- Programy edukacyjne do monitora interaktywnego
- Zestawy do eksperymentów
- Stoły / ławki do pracowni przedmiotowej
- Krzesła do pracowni przedmiotowej
- Biurka nauczyciela do pracowni przedmiotowej
- Ergonomiczne krzesła dla nauczyciela
- Panele dekoracyjne / druk naścienny / fototapety
- Pracownie językowe
- Pracownia komputerowa
- Pracownia E-sportowa
- Ekopracownia "pod chmurką"
- EXTRA
- Kontakt
- Monitory interaktywne
- Laptopy i komputery
- Podłogi i projektory
- Programy EDU
-
Meble
-
Krzesła szkolne
-
Ławki szkolne
-
Biurka szkolne
-
Krzesła ergonomiczne certyfikat BHP
-
Blaty / Siedziska / Oparcia
-
Szafy i regały szkolne
-
Ławki szatniowo korytarzowe
-
Stojaki na mapy i rzutniki
-
Regały na plecaki / szafki na podręczniki
-
Zestawy szafek szkolnych
-
MEBLE FALA - przełam schemat
-
Metalowe szafki korytarzowe
-
Krzesła przedszkolne
-
Stoliki przedszkolne
-
Szafy i regały przedszkolne
-
Szatnie przedszkolne
-
Biurka przedszkolne
-
Zestawy mebli PRIMO
-
Zestawy mebli do zabawy
-
Regały i szafy na pościel / leżaki
-
Regały na plecaki / szafki skrytkowe
-
Szafki przedszkolne
-
Mobilne szafki z pojemnikami - NOWOŚĆ
-
Komody przedszkolne
Meble szkolneMeble przedszkolne -
-
Pracownie
-
Pracownie przedmiotowe - gotowe rozwiązania
-
Monitory interaktywne do pracowni przedmiotowej
-
Programy edukacyjne do monitora interaktywnego
-
Zestawy do eksperymentów
-
Stoły / ławki do pracowni przedmiotowej
-
Krzesła do pracowni przedmiotowej
-
Biurka nauczyciela do pracowni przedmiotowej
-
Ergonomiczne krzesła dla nauczyciela
-
Panele dekoracyjne / druk naścienny / fototapety
EKO / Zielona pracownia -
-
EXTRA
- Kontakt
-
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma Netto 0,00 złSuma Brutto 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-





















Złapmy Lwa. Specjalne potrzeby edukacyjne
- Transport firmowy lub kurier - o szczegóły zapytaj handlowca 299
Złapmy Lwa! Specjalne potrzeby edukacyjne.
To gra wspierająca rozwoju dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii. Jest polecana dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ADHD i problemami emocjonalnymi, dla dzieci w wieku od 5 lat.
To doskonała pomoc terapeutyczna dla osób pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także problemami emocjonalnymi czy koncentracją uwagi.
Gra „Złapmy lwa” rozwija szereg umiejętności takich, jak:
- myślenie logiczne,
- myślenie strategiczne,
- koncentracje,
- cierpliwość,
- radzenie sobie z emocjami,
- umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów,
- szacunek i zrozumienie dla kolegów i koleżanek.
Uzupełniające scenariusze zabaw opartych na grze zostały dobrane w taki sposób by rozwijać bazowe funkcje poznawcze i umiejętności ważne dla dzieci z ryzykiem dysleksji lub dyskalkulii:
- percepcję wzrokową,
- pamięć stosunków przestrzennych i orientację w przestrzeni,
- myślenie operacyjne, przewidywanie, wnioskowanie, odwracanie, analogie,
- motorykę i koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową,
- umiejętności językowe, w tym również budowanie zdań warunkowo złożonych.
Fizyczna formy gry – drewniane, zaokrąglone klocki, poduszki, łagodne kolory i kształty rysunków zwierząt. To doskonałe pomoce dydaktyczne dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ruchowa forma wielkowymiarowej gry oraz scenariusze ruchowych zabaw pomagają kanalizować aktywność dzieci nadpobudliwych ruchowo. Wytworzona w zabawie aktywność w zakresie myślenia operacyjnego rozwija dodatkowo umiejętność koncentracji, a interakcje z uczestnikami w sposób niewymuszony uspołeczniają uczestników zajęć budując kompetencje niezbędne do funkcjonowania w grupie rówieśniczej.
Do gry “Złapmy lwa – specjalne potrzeby edukacyjne” dołączone są kartonowe elementy:
6 kartonowych kół z „emotikonami” symbolizującymi m.in. szczęście, smutek czy złość i 24 kartonowych kół z symbolami twarzy reprezentującymi warianty tych uczuć służą młodszym uczniom do poznawania i wyrażania emocji, mogą być też narzędziem do pracy z dziećmi z problemami w sferze emocji i mówieniu o nich.
Zestaw zawiera:
- planszę do gry 1,5 x 2 m z 8 poduszkami,
- kartonowe znaki do wykorzystania z planszą: 30 kół z „emotikonami” symbolizującymi emocje (szczęście, radość, smutek, strach, złość, inne);
- sześć zestawów gry planszowej z drewnianymi klockami-zwierzątkami, poradnik metodyczny, zabawy, wydrukowane karty pracy, zabawy multimedialne na tablicę interaktywną, nagrody – naklejki dla dzieci.
-
Polecane
-
Podobne produkty