Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma Netto
0,00 zł
Suma Brutto
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Przelew 14 dni dla jednostek edukacyjnych.
- Monitory interaktywne
- Laptopy i komputery
- Podłogi i projektory
- Programy EDU
-
Meble
-
Meble szkolne
- Krzesła szkolne
- Ławki szkolne
- Biurka szkolne
- Krzesła ergonomiczne certyfikat BHP
- Blaty / Siedziska / Oparcia
- Szafy i regały szkolne
- Ławki szatniowo korytarzowe
- Stojaki na mapy i rzutniki
- Regały na plecaki / szafki na podręczniki
- Zestawy szafek szkolnych
- MEBLE FALA - przełam schemat
- Metalowe szafki korytarzowe
-
Meble przedszkolne
- Krzesła przedszkolne
- Stoliki przedszkolne
- Szafy i regały przedszkolne
- Szatnie przedszkolne
- Biurka przedszkolne
- Zestawy mebli PRIMO
- Zestawy mebli do zabawy
- Regały i szafy na pościel / leżaki
- Regały na plecaki / szafki skrytkowe
- Szafki przedszkolne
- Mobilne szafki z pojemnikami - NOWOŚĆ
- Komody przedszkolne
- Meble gabinetowe / sekretariat
- Meble SPE
- Meble do biblioteki
- Meble konferencyjne
- Tablice szkolne
-
Meble szkolne
-
Pracownie
-
Elementy wyposażenia pracowni
- Monitory interaktywne do pracowni przedmiotowej
- Programy edukacyjne do monitora interaktywnego
- Biurka nauczyciela do pracowni przedmiotowej
- Ergonomiczne krzesła dla nauczyciela
- Panele dekoracyjne / druk naścienny / fototapety
- Zestawy do eksperymentów
- Stoły / ławki do pracowni przedmiotowej
- Krzesła do pracowni przedmiotowej
- Kompleksowe pracownie przedmiotowe
- Pracownie językowe
- Pracownie komputerowe / STEAM
- Ekopracownia "pod chmurką"
- Strefy Relaksu
-
Elementy wyposażenia pracowni
- EXTRA
- Kontakt
- Monitory interaktywne
- Laptopy i komputery
- Podłogi i projektory
- Programy EDU
-
Meble
-
Krzesła szkolne
-
Ławki szkolne
-
Biurka szkolne
-
Krzesła ergonomiczne certyfikat BHP
-
Blaty / Siedziska / Oparcia
-
Szafy i regały szkolne
-
Ławki szatniowo korytarzowe
-
Stojaki na mapy i rzutniki
-
Regały na plecaki / szafki na podręczniki
-
Zestawy szafek szkolnych
-
MEBLE FALA - przełam schemat
-
Metalowe szafki korytarzowe
-
Krzesła przedszkolne
-
Stoliki przedszkolne
-
Szafy i regały przedszkolne
-
Szatnie przedszkolne
-
Biurka przedszkolne
-
Zestawy mebli PRIMO
-
Zestawy mebli do zabawy
-
Regały i szafy na pościel / leżaki
-
Regały na plecaki / szafki skrytkowe
-
Szafki przedszkolne
-
Mobilne szafki z pojemnikami - NOWOŚĆ
-
Komody przedszkolne
Meble szkolneMeble przedszkolne -
-
Pracownie
-
Monitory interaktywne do pracowni przedmiotowej
-
Programy edukacyjne do monitora interaktywnego
-
Biurka nauczyciela do pracowni przedmiotowej
-
Ergonomiczne krzesła dla nauczyciela
-
Panele dekoracyjne / druk naścienny / fototapety
-
Zestawy do eksperymentów
-
Stoły / ławki do pracowni przedmiotowej
-
Krzesła do pracowni przedmiotowej
Elementy wyposażenia pracowni -
-
EXTRA
- Kontakt
-
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma Netto 0,00 złSuma Brutto 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Nowość




Nowość


Mata dwustronna STEM + Kratka 144 x 200 cm
Symbol:
Dostępność:
0
szt.
399.00
399.00
Zamówienie telefoniczne: 736 241 243 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
towar dostępny po potwierdzeniu - proszę o kontakt
Cena przesyłki:
299
- Transport firmowy lub kurier - o szczegóły zapytaj handlowca 299
Kod kreskowy:
EAN:
Dwa wzory, podwójna zabawa i nauka!
-
dwustronna - 2 grafiki edukacyjne do wyboru
-
uniwersalna pomoc dydaktyczna
-
szerokie zastosowanie w edukacji przedszkolnej i szkolnej
-
pozioma i pionowa oś symetrii
-
osie na macie oznaczone są za pomocą cyfr i liter
-
służy do wprowadzania elementów programowania do zajęć dydaktycznych
-
pomocna w edukacji wczesnoszkolnej, matematycznej i muzycznej
Mata Kratka Biała:
Aż dwa oddzielne pola do równoczesnej pracy 2 grup - kratownica i koła! Z lewej strony mata podzielona została na cztery części, każda z 16 polami. Prawa strona to 81 kolorowych kół, pogrupowanych kolorystycznie po 9 z każdej barwy. Mata z kołami idealnie nadaje się do sudoku kubeczkowego i nie tylko. Część kolorów kół na macie to kolory rozpoznawalne przez Codey Rocky. Dodatkowo mata posiada osobną przestrzeń z pięciolinią do zastosowania w edukacji muzycznej. Czerwone linie dzielą matę na symetryczne części. Osie na macie oznaczone są za pomocą cyfr i liter. Mata świetnie sprawdzi się podczas wprowadzania elementów programowania do zajęć dydaktycznych, będzie również idealną pomocą w edukacji matematycznej.
Mata STEAM:
Mata jest przeznaczona do nauki zarówno programowania z użyciem robota Codey Rocky, jak i elementów edukacji wczesnoszkolnej: matematycznej, przyrodniczej oraz informatycznej.
Mata składa się z 7 elementów:
- Ring Sumo. 77- centymetrowy ring sumo to oryginalny rozmiar ringu do walk robotów. To bardzo często spotykana konkurencja w robotyce. Zadaniem zawodników jest zbudowanie takiego robota, który wypchnie przeciwnika poza obwód ringu. Codey Rocky dzięki łącznikom może być rozbudowywany przy użyciu zarówno Lego, jak i czujników Neuron.
- Ring sumo (dzięki zaznaczonej tarczy oraz kątomierzowi) może służyć do nauki zegara wskazówkowego oraz obliczania kątów.
- Skala szarości - czujnik robota Codey Rocky rozpoznaje skalę szarości, którą można zmierzyć za pomocą bloczka “wartość skali szarości sensora kolorów”.
- Kolory i czas – Codey Rocky rozpoznaje aż 8 kolorów. Dzięki specjalnie przygotowanej trasie możesz zaprogramować reakcję na poszczególne kolory, np. odegranie melodii.
- Dystans przemieszczania robota jest mierzony nie w centymetrach, a sekundach. Specjalnie przygotowane paski (powyżej kolorowych pól) pokażą jak daleko zajedzie Codey Rocky z prędkością 50% i 100%.
- Kompas – umiejscowiony na macie kompas z pewnością pomoże w nauce kierunków świata. Odpowiednio zaprogramowany Codey Rocky może zarówno obracać się we właściwym kierunku, jak i pokazywać jego symbol na ekranie.
- Mata do kodowania – kolorowa mata do kodowania z kółkami przyda się do nauki kodowania za pomocą plastikowych kolorowych kubeczków. Mata składa się z 4 części po 9 pól, rozdzielonych osią symetrii w pionie i poziomie.
- Specjalnie przygotowana trasa “line follower mode” przyda się w trakcie programowania robota, aby poruszał się po czarnej linii. Spróbuj wyścigów - któremu uczniowi uda się zaprogramować robota tak, aby miał najkrótszy czas okrążenia.
-
Ta przestrzeń to specjalnie przygotowana przestrzeń na kartkę a4, możesz spisać zadania dla uczniów i położyć je na macie w wyznaczonym do tego miejscu.
Prawa autorskie
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości grafik, projektów mat w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora zabronione. Niniejsze wzory podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku wszelkie osoby reprodukujące te grafiki tak we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody autora podlegały będą odpowiedzialności karnej.
-
Polecane
-
Podobne produkty