Kompleksowa pracownia biologiczna - 26 stanowisk (do 35 000 zł)
Symbol:
Dostępność:
0
szt.
35000.00
35000.00
szt.
Zamówienie telefoniczne: 736 241 243Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: towar dostępny po potwierdzeniu - proszę o kontakt
Cena przesyłki:
299
Transport firmowy lub kurier - o szczegóły zapytaj handlowca299
Kod kreskowy:
EAN:
Zdjęcia pracowni są tylko podglądowe. Elementy wyposażenia pracowni znajdują się w tabeli poniżej.
W celu optymalizacji kosztów skontaktuj się z nami.
Kompleksowa, odpowiednio wyposażona pracownia biologiczna dostosowana do potrzeb uczniów i nauczycieli. W ofercie znajdują się ławki uczniowskie Leon, umożliwiające wygodną pracę w grupach, znane i cenione na rynku krzesła uczniowskie gaweł, biurko nauczyciela - doskonale pełniące rolę stołu do doświadczeń dzięki zastosowaniu odpornego materiału CFD, wygodne krzesło obrotowe dla nauczyciela monitor myBoard Panda, oraz rozbudowane pomoce dydaktyczne do przedmiotów przyrodniczych. Zapewniamy kompletną aranżację przyjaznej przestrzeni do nauki i przeprowadzania eksperymentów. Stwórz z nami wymarzoną pracownię!
myBoard Panda – łagodność w obsłudze, siła w działaniu!
Poznaj nowy monitor interaktywnymyBoard Panda z Androidem 13– symbol harmonii między zaawansowaną technologią, a elegancją. Wyposażony w czterordzeniowy procesor, Wi-Fi 6,8 GB RAM i 128 GBpamięci wewnętrznej. Monitor zapewnia niezawodność i doskonałe wrażenia z działania, astylowa biało-czarna ramkadodaje urządzeniu nienagannego wyglądu. Idealny do każdej przestrzeni, a dzięki przyjaznemu interfejsowi,myBoard Pandazapewnia komfort użytkowania, doskonale sprawdzając się zarówno w edukacji, jak i w biznesie.
Podczas pracy z modułem Struktury roślin i zwierząt uczniowie rewidują swoją dotychczasową wiedzę na temat organizmów oraz poznają budowę i zachowania roślin i zwierząt. Wyciągają wnioski na temat potrzeb, jakie muszą być spełnione, aby organizmy mogły rozmnażać się, rosnąć i przetrwać w swoim środowisku.
Dzięki realizacji kolejnych, zawartych w module, działań badawczych uczniowie poznają budowę konkretnych roślin i zwierząt. Identyfikują behawioralne i strukturalne adaptacje różnych organizmów i dyskutują o tym, w jaki sposób każda z nich wpływa na przetrwanie. Dyskusję tę wspiera dostępna dla uczniów sekcja kalmara i kwiatu. W ramach pracy z modułem omawia się również pięć zmysłów i bada ich znaczenie dla przetrwania zwierząt. Prowadzona przez nauczyciela sekcja mózgu owcy wprowadza pojęcie przetwarzania informacji. Ma to na celu uświadomienie uczniom, w jaki sposób zmysły wywołują działania pomagające zwierzętom przetrwać.
W module szczegółowo jest omawiany zmysł wzroku – uczniowie dowiadują się, jak działa oko i w jaki sposób widzimy obrazy. Dostępna sekcja krowiego oka pozwala na doświadczalne zapoznanie się z budową tego narządu. Uczniowie dyskutują o falach światła i o tym, dlaczego różne zwierzęta widzą kolory inaczej.
Finalnie, na podstawie swojej wiedzy na temat zmysłu wzroku u różnych zwierząt, uczniowie projektują model ulepszonego ludzkiego oka i oceniają swoją pracę.
Każdy moduł jest zestawem klasowym i/lub szkolnym, co oznacza, że zawiera kompletny zestaw elementów potrzebnych do wykonania doświadczeń w zespołach złożonych z wielu uczniów.
Nie trzeba kupować kilku sztuk zestawów, by zorganizować wielokrotną, klasową pracę badawczą w wybranym temacie.
W ramach modułu Życie w ekosystemach uczniowie dowiadują się, w jaki sposób jesteśmy zależni od innych organizmów w ekosystemie, ze względu na nasze zapotrzebowanie na żywność, schronienie i niezbędny do oddychania tlen.
W pięciu seriach, zaproponowanych w module, działań badawczych uczniowie zapoznają się z cyklem życia, dziedziczonymi i nabytymi cechami, adaptacjami i informacjami zawartymi w skamielinach.
Dowiadują się również, w jaki sposób wszystkie te elementy wpływają na różnorodność życia na Ziemi. Uczniowie poznają te zagadnienia poprzez badanie, dyskusję i aktywne rozwiązywanie problemów. Dokonują obserwacji i przewidywań, analizują i zapisują dane, opracowują twierdzenia poparte dowodami i wnioskowaniem oraz oceniają związane z ekosystemami problemy i ich rozwiązania.
Finalnie uczniowie zapoznają się z procesem projektowania technicznego. Pracując w grupach, analizują problemy środowiska i sugerują ich możliwe rozwiązania. Następnie wspólnie oceniają zaproponowane koncepcje, określając czy pomagają one rozwiązać problem, czy też szkodzą ekosystemowi, wywołując negatywne zmiany w jego obrębie.
Każdy moduł jest zestawem klasowym i/lub szkolnym, co oznacza, że zawiera kompletny zestaw elementów potrzebnych do wykonania doświadczeń w zespołach złożonych z wielu uczniów.
Nie trzeba kupować kilku sztuk zestawów, by zorganizować wielokrotną, klasową pracę badawczą w wybranym temacie.
Blaty i stelaż - możemy wykonać dla Państwa w innej kolorystyce. Blaty o dekorze: Dąb złoty oraz dekory kolorowe - wiążą się z dopłatą 15% do ceny ławki. Kolor stelażu wybranego z dostępnej palety nie wpływa na cenę ławki. Kolorystyka blatów i stelaży znajduję się w wierszu poniżej.
Ławka szkolna wykonana z profili zamkniętych 25x25 mm, malowana proszkowo.
Blat wykonany z płyty laminowanej o gr. 18 mm wykończony obrzeżem PCV 2 mm
Zatyczki zabezpieczające podłogę przed zarysowaniem.
Stoliki dostarczamy zmontowane ze złożonymi nogami do środka.
Stolik 2-osobowy posiada blat 1300x500 mm.
Dostępny w stałym rozmiarze od nr 2 do nr 7.
Stoły posiadają certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych.
Blat wykonany z odpornej płyty SWISS CDF pogrubionej do 28 mm w kolorze szarym, oklejony obrzeżem PCV 2 mm. Pozostałe elementy z płyty laminowanej o gr. 18 mm. Biurko posiada 2 pojemne szafki w tym 1 z szufladą – wszystkie zamykane na zamek z 2 kluczami – szerokość każdej 500 mm. Od przodu zabudowane blendą. Biurko ma duży blat o wymiarze (DxG) 1810 x 700 mm, wysokość 900 mm dostosowana do wykonywania prezentacji na stojąco. W blacie znajduje się chowana listwa zasilająca z 3 gniazdami. Dane techniczne listwy: napięcie 230V AC; 50/60 HZ. Maksymalne obciążenie 16A, 3600W, długość przewodu 1,5 m. Z boku szafki znajduje się wyjście do przewodu zasilającego listwę.
Blaty biurek do pracowni przedmiotowych wykonane są ze specjalnej płyty SWISS CDF o wysokiej gęstości w kolorze jasny popiel. Poprzez swą budowę oraz uszlachetnienie wielowarstwową powłoką filmów melaminowych płyta ta posiada następujące cechy:
zwiększona stabilność
odporność na ścieranie i zarysowania
odporność na rozpryski wody ( nie może mieć jednak stałego kontaktu z wodą )
odporność na zaplamienia i działania chemikaliów szkolnych
jest trudno zapalna – posiada klasę odporności na ogień Bs2 d0.